Translate

10.06.2012

EURO 2012 !

    
         Tak, tak... wreszcie 8. 06.2012 r nadejszło Euro 2012! Chociaż nie jestem kibicem piłki nożnej (wolę skoki narciarskie), to i tak życzę Naszym jak najlepiej (choć mój wrodzony pesymizm każe mi wierzyć, że nie zrobimy kariery na tych mistrzostwach). Wszystkim kibicom życzę dobrej zabawy, bez pijaństwa, burd i zaśmiecania terenów zielonych (chociaż o to ostatnie będzie najtrudniej, bo ludzie nawet na co dzień nie potrafią wrzucić śmieci do śmietnika choć znajduje się on o 2 kroki dalej od miejsca gdzie właśnie upuścili niepotrzebne opakowanie! Ten kto dobrowolnie i umyślnie wyrzuca śmieci na trawnik choć obok ma kosz, powinien się zastanowić gdzie za parę lat będzie spacerował, rozkoszując się świeżym powietrzem i ciesząc oczy zielenią? Jeżeli wszyscy będą postępować tak jak on, to niedługo będziemy mieć do siebie wzajemnie pretensje o to, kto dopuścił do tego że żyjemy na wielkim śmietnisku! Szlag mnie trafia gdy na każdym skrawku zieleni w dużym mieście widzę stertę opakowań, elektrośmieci i  rozbitych butelek ! Człowiek nie zasługuje na pobłażliwość natury za swoją bezmyślność, dlatego mam nadzieję że kiedyś dostanie za to straszliwą zapłatę, ale biada mu wtedy bo odwrotu już nie będzie!).



Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka