Translate

01.06.2015

Dzień Dziecka 2015/Grettings to all childrens in Theirs Day


                  Co prawda na Dzień Dziecka szykowałam sesję zdjęciową ze słodziutką miniaturową dziewczynką (vintage z lat 80tych), którą znalazłam w SH ponad mc temu - ale nie pamiętam gdzie ją zapodziałam! Będzie musiała poczekać na swoją kolej! Nie mniej jednak życzenia muszą być! Przecież dziś święto wszystkich dzieci! A więc (nie nabierajcie złych nawyków i nie zaczynajcie zdania od "A więc"!):

"Życzę wszystkim dzieciom na świecie wszelkiej radości i beztroski z okazji Dnia Dziecka (oraz żeby się dobrze zachowywały! tzn. np. nie wcinały się przed obiektyw gdy na szybko robię zdjęcia moim lalkom!:)"




Mój 3letni siostrzeniec Krzyś- "master of disaster"! Ps. Na zdjęciu również moje "słynne" kartony- to w nich przechowuję lalkowy dobytek!
 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka