Translate

18.01.2016

"Drewniana" biżuteria- naszyjniki i bransoletki/Handmade wooden beads bracelets and necklaces


                   Biżuteria, którą chce przedstawić dziś, powstała jeszcze w starym roku, ale nie miałam kiedy jej obfotografować. Miałam trochę drewnianych korali "odzyskanych" ze starej torebki i postanowiłam przerobić je na bransoletki. Tak powstały bransoletki z drewnianymi koralami oraz pasujący do jednej z nich naszyjnik.
Dodałam też do drewna kilka metalowych i plastikowych elementów i tak oto powstał "afrykański" naszyjnik w kolorze złota, sepii i brązu, który zgłaszam na wyzwanie w Szufladzie.






Link do wyzwania


5 komentarzy :

  1. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :) Bardzo fajne komplety, życzę powodzenia w wyzwaniu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za udział w wyzwaniu szyflady

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam drewnianą biżuterię. Niektórzy tak jak Ty mają talent i są w stanie sami zrobić taką biżuterię. Niestety niektórzy, w tym ja, maja dwie lewe ręce i muszą się ratować zakupem "gotowców" ;). Najczęściej drewnianą biżuterię kupuję na drewniana muszka. Jednak Twoje wyroby bardziej mi się podobają, czy można je gdzieś kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to czasami na festynach, jarmarkach itp.

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka